25 Ocak 2013 Cuma

Uykusuzluk ve Biraz da Rock N' Roll


  Ben yine uyuyamadım . Neden bilmiyorum.Aslında biliyorum. Herkesin kafasını kurcalayan şeyleri vardır benim de var . Düşünmek istemiyorum uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum. Rekorum 4 gün Red Hot Chilli Peppers konserinin olduğu dönem, konserden önde 4 gün uyumamıştım. Grubun bateristi Chad Smith'le tanıştığımda çok uykusuzdum. O bile farketti. Akşam konser için shuttle 'a bindim. Eyüp'e geldiğimizde servis caddenin ortasında durdu.4 gün sonra ilk kez o serviste 5 dakikalığına uyuyakalmıştım. Apar topar servisten indiğimde sağımdan solumdan arabalar kornalarına basarak geçiyorlardı.Caddede gözlerimi açtım...
  Şimdi düşünüyorum da İstanbul'da caddenin ortasında sevdiğim grubun konserine tek başıma ve uykusuz gitmek delilikmiş. Gittiğime de değmedi. Konserde alkol falan hiç bişey içmedim ama sahne önünde olduğumdan ışıklar gözümü o kadar aldı ki, güneş gözlüğümü takıp izlemek zorunda kaldım. Bir de o zamanlar eski sevgilimi unutmaya çalışıyordum. Konser mekanında tanıştığım çocuk sevgilime doğum gününde aldığım tişörtün aynısını giyiyordu. Kafam bi an eskilere gitmedi değil...
  Gecenin bu saatinde anlatacak daha iyi bir hikayemin olmaması üzücü. Vakit öldürüyorum sadece açıkçası.Kabuslarımdan birazcık daha uzaklaşabilmek için yazıyorum bunları. Başka hiç bir amacım yok.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.