31 Ocak 2013 Perşembe

Bu gün ben neler yaptım...

  Ay ben sanırım grip oluyorum! hapşurmaktan bunum yerinden çıkacak ! Doktorlar yetişin ! Ah bir ıhlamur yapanım bile yok... Slash konserinden önce olacak iş mi bu? Adamın suratına hapşururum artık. Bir tanışayım da istersem suratına hapşurayım . Şanslı bile üşüyor sobanın önünde yatıyor garibim.
  Biri beni Facebook oyunlarından kurtarsın. Yahu oynamıyım diyorum yine elim gidiyor tıklıyorum. Hadi kendi içimde oynasam neyse, millete invitation yolluyor bu oyunlar. İnsanlar arkadaşlıktan çıkarıcaklar .
  Bazen keşke bütünleme sınavlarım olsa diyorum. bütün gün evde uyumak zevkli değil. kitap okumaktan gözlerim aktı. astigmatım 9a çıktı...Neyse nankörlük etmemem lazım. Şanslı bir insanım yine.En azından kaldığım dersim yok.
  Gossip Girl dizisi bitti ama bizim HOPEs ekibinden birisi gossip girl olmaya merak salmış . Özentilik mi yoksa cidden bu işle mi uğraşmak istiyor göreceğiz artık. Başına iş alıp mahkemelik falan olmasın da birileriyle... Ucu bize de dokunur çünkü dizi setinde değiliz sonuçta.Kızın ismini cismini de bilmiyoruz nickinden anlaşıldığına göre bacakları uzun , "uzun bacaklı kız" diyormuş kendine.Etrafımdaki bütün uzun boylu kızlardan şüphe eder oldum.
  Bir önceki yazımda yazdığım üzere sokak köpeklerimden Köpük geri döndü çok sevindim. Birileri dövmüş onu e gözü patlamış. Elleri kırılsın.
  Şanslıya pembe tasma almak istiyorum . Benim rocker kızım şu anda zincir tasma kullanıyor. Koparmayacağını bilsem hemen yarın gidip alacağım. Pembiş pembiş çok şeker olur.
Benden size bir şarkı :

 Bir an önce cumartesi olsun benceeeee!!!! :)

BEN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.