25 Ocak 2013 Cuma

Roma'nın Dondurması , İtalya'nın Pizzası

  Bu gun İtalyan bir arkadaşımla buluştum. Buradaki pizzaların aslında pizza değil başka birşey olduğunu söyledi. Şaşırdım. İtalyan pizzasıyla burada yediğimiz pizzanın arasında bu kadar fark olduğunu bilmiyordum . Sonra dondurma yemek ister misin dedim. Demez olaydım... Bu sefer de Roma dondurmasının yerini tutmayacağından bahsetti. Eh yani hata bende , sen git İtalyan adama Burger King'den Sundae yiyelim de... Sundae dedim de aklıma geldi,Sundae dondurma olmadan önce eski mısırda bir saat birimiymiş , yani zamanla ilgiliymiş. İngilizcedeki Sunday de ordan geliyor olabilir emin değilim. Hı bu arada söylediğim yazdığım hiç birşeyden emin değilim. Okuyan okusun , çok da umrum değil. Can sıkıntısı benimki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.