11 Şubat 2013 Pazartesi

Gece Saçmalaması

Daha 20 yaşındayken mahfolmuş ve bitmiş olmak nasıl mı ? Pek de hoş değil açıkçası. Arkadaşlarımın ve çevremdekilerin sorunlarına özenir oldum. Herkesin derdi kendine büyük biliyorum, ama nolursa olsun benim ki hepinizinkini döver.

Köpeğim hiç ölmesin istiyorum. Çok kısa yaşıyorlar. Dünyanın en tatlı varıkları olmalarına rağmen 16 bilemedin 18 yıl... Çok az. Yani bi 10 yıl sonra köpeğim hayatta olmayacak. Bunun bilincinde olmak çok kötü.

Babaannem 80 küsür yaşında, akli dengesi yerinde, şeker ve tansiyon hastalığı yok. Eski kuşak olmasından mı kaynaklanıyor, yoksa kötüler hep uzun mu yaşıyor?
Kötü demekle yetiniyorum . 80 yaşındaki kadından ne istiyorsun diyeceksiniz. Demeyin. O ne vermesi gerektiğini biliyor. b...h

Kına malzemesi yapma işine girdim. 100 tane yapınca 10 lira kazanıyorum. 250 tane yaptım , 25 tl kazandım.Bu tarz başka işler de bulmam lazım.

Quentin Tarantino'nun yeni filmini aşırı izlemek istiyorum. Bir yerden para bulursam ilk ona gideceğim. Sinemada izlemek başka, torrent morrent hikaye.

Türkçe çok zor bir dil bence. İmla falan... Dikkat ettikçe insanın gözünden kaçıyor. Editörler iyi ki var. İşin kötüsü bilgisayarım sadece İngilizce ve İspanyolca'ya yazım denetleme yapıyor. Yani diyorum ki , yazım yanlışlarım için üzgün falan değilim. Üzülecek daha önemli şeylerim var.

İspanyolcayı iyice unuttum bakalım 2. dönem ne yapacağım derslerde. Umarım bu dönem dersime Nigel girer. O anlatınca anlıyorum , keyifli geçiyor dersler.

Saat 5 oldu artık uyumam lazım.

Suratımda yine sivilceler çıktı . Hepsinden nefret ediyorum. Olumlu düşünmek kadar da gereksiz bir şey yok dünyada. Evet , Grumpy Cat gibiyim.

Canım biraz daha yazmak istiyor. Bu blog işini çok sevdim. Millet okuyor mu okumuyor mu bilmiyorum. Yanda rakamlar çıkıyor 40 yazıyor bazen 300 küsür yazıyor. Kendi kendime düşünüyorum "300 kişi okumuş bu yazdığımı. Bu 300 insanın da kendi dünyası var. Sevdiler mi sevmediler mi bilmiyorum. Çok da önemli değil aslında. Sevmeyen sevmesin , nasılsa bir gün hepsi ölecek . " Ölecek olmalarını düşünüyor olmam tamamen tanrısal sebeplerden ötürü.



Californication dizisini izliyorum. Güzel dizi. Sıkılıyorum bazen , izlemeyesim geliyor. Bir bölüm daha tahammül ediyorum , düzeliyor. Hayat dizilerdeki gibi değil. İyi ki de değil. Ya çok acıklı olurdu , ya da çok seviyesiz.

Todd Kerns ve Slash ile kısa etkileşimimizden sonra kendimi Todd'u takip ederken buldum. Fan Page'ler açtım . Hatta geçenlerde twitter üzerinden Brent Fitz ile sohbet ettim . Çok keyifliydi. Todd geçen gün sahnede düşmüş gördüm çok üzüldüm. O kadar insanın önünde düşsem üzülürdüm sanırım.

Bir kaç gün önce İzmir Hatay civarında 4 sokak köpeğimizi zehirlediler. Kim yaptıysa bedelini bir şekilde öder umarım. Köpekler dünyanın en tatlı yaratıkları.

Çocukları sevmiyorum, onlar beni çok seviyorlar. Nedenini çözemedim daha.

Şanslı rüya görüyor . Bir de rüyasında koşuyor ki patilerini oynatıyor. Bazen kendini çok kaptırıp ağlamaya başlıyor. O zaman kabus görmesine dayanamayıp uyandırıyorum.

Müslüm Gürses'e üzülüyorum,  çok sevdiğimiz bir rock star kendisi. Umarım yakında iyileşir.

Steven Tyler'a sormuşlar : " Kazandığınız o kadar çok miktarda paraya noldu ?" diye. Stevie cevaplamış : " Hepsi burnumuza kaçtı...". Uyuşturucunun zararları , şekil 1:A

Bu yazıyı nasıl bitirsem diye düşündüm. Bitti!

Ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.